vilt och bitande

om en timme går min buss till slussen där jag ska möta upp en av de tre vännerna och esther. sedan beger vi oss till bullandö, eller grisslinge eller vart vi ska. mot soffans laaaaand!
jag ser fram emot det så väldigt mycket. eftersom jag själv inte har ett hus ute på landet, eller jo nere i skåne men det är i en by inte i en skog, så har jag aldrig upplevt det där med att ha långt till närmaste granne.
sofia och hennes pappa har bunkrat upp med sjukligt mycket mat, något som passar mig utmärkt! ska ta och tjocka till mig inför en vecka i svält. hehe

sen slog det mig att jag fyller år om 10 dagar. och nu ska man börja berätta för folk vad man önskar sig och jag vet att jag flera gånger tänkt "det ska jag önska mig till min födelsedag" men nu kommer jag inte på vad de sakerna var vilket kommer att resultera i att jag får tråkiga och onödiga saker. inte pengar eftersom mina släktingar heller köper saker än att ge pengar? nåväl....

den 26 juni. glöm det inte. och för alla som ska till peace så är det på fredagen under peace-veckan och då bjuder jag på kalas i mitt tält. VÄLKOMNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0