helare, det är jag

kan det sluta regna? vet att det är sista dagen det gör det och att det är bra för potatisarna men kom igen. har varit inomhus hela dagen!

jag måste bara berätta att jag har blivit ett sånt där "psychic kid". jag kan hela. jag har en större makt på nått sätt. sofia ville ha sin mens. jag värmde mina händer, koncentrerade mig ordentligt och rörde över hennes mage och satte igång hennes äggstockar. detta var i torsdags. gissa vad hon fick igår? hehe, sen på kvällen hade hon jätte ont i magen så gjorde samma sak och då försvann smärtan. om någon någonsin skulle vilja ha hjälp med nått så är jag billig.

igår kom mina syskon hem från montenegro. jag fick ett armband som är som små träbitar och på varannan träbit var det en bild på jesus och på varannan var det en bild på maria och bebis jesus. först tyckte jag den var obehaglig. nu gillar jag den. jag har ju ändå konfirmerat mig så varför inte alltid bära jesus på armen?

jag söker även ett fiskespö eller ett "kastspö" att få låna från tisdag till torsdag. jag ska nämligen kanske ut till landet och känner för att fiska lite.


meeee


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej kan du lägga händerna på min mage och stoppa äggproduktionen ett tag tack? Jag betalar!

2009-06-14 @ 19:10:51
Postat av: Esther Alenius

Från esther dårå!

2009-06-14 @ 19:11:38
URL: http://withnailpolish.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Det är helt sjukt att det fungerade. MADDE DEN ALLSMÄKTIGE!

2009-06-14 @ 19:23:17
URL: http://remind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0