:'/

jag känner mig ledsen och bortglömd just nu.
ingen är inne på datorn... VART HÅLLER ALLA HUS?!
jag känner mig ledsen för att jag är fröken heartbreaker, men hon ska inte ha några känslor! hon är känslolös!
jag ska vara glad. ska ju till landet imorgon. man fick bara följa med om man tog med sig lakan och ett glatt humör men känner jag mig såhär måste jag hoppa resan...
nej! jag ska gå och lägga mig nu, vakna upp till solsken med ett glatt humör. åka ut till landet och stänga av mobilen så ingen kan nå mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ju

jag är för alltid din vän madde. i alla väder och kläder. kom hem från landet & var det solsken du alltid är innerst inne <3333333333

2009-06-16 @ 01:38:56
URL: http://avig.blogg.se/
Postat av: Sofia

det kommer bli så fint på landet ulla! jag ska ta hand om dig <333

2009-06-16 @ 12:54:35
URL: http://remind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0