åter hemma

runt halv 6 släppte jag ner min stora väska i min hall och kastade mig nästan gråtandes i min mors famn. jag var svettig eftersom tågresan hem från borlänge hade vart som en resa i indiens öknar. om det finns öknar i indien.
det första jag gjorde var att ta en långdusch och tvättade mig ordentligt topp till tå. sedan la jag mig i soffan och kollade tv. somnade nästan vid middagen och klockan halv 10 somnade jag i min säng.
imorse vaknade jag halv tolv. idag orkar jag ingenting därför är det precis vad jag ska göra. jag har blivit najsigt brun också. skulle dock behöva en massage kan jag säga.

ska nog ligga i min marshmellow till säng enda tills på fredag då jag åker ner till skåne.

och för allas vetande så hade vi en rolig och värd vecka i borlänge. PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0