uppdatering

skåne....
det regnar nu. fan. vi ungdomar i byn arild och skäret hade ju tänkt att spela öl-brännboll ikväll...
jag sitter och överlägger om det är värt att platta mitt hår eller om det är slöseri för de är rätt stor chans att det blir lockigt ute i fukten igen.
arild är väl kanske inte som jag tänkt mig. som förra sommaren, inte alls. alla är oerhört trötta. ingen orkar någonting... men alla har inte kommit ner hit heller. det är knappt några här alls. jag håller tummarna för att de blir skärpning på de trötta stockholms ungarna..... suck.



jag saknar stockholm redan..... trodde inte den dagen skulle komma. ARILD RYCK UPP DIG!


Kommentarer
Postat av: Ullis

kom hem nuuuuuuuuuuuuuuuu

2009-07-12 @ 18:38:19
URL: http://remind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0