uppdatering #2

solen har kommit tillbaka efter en vecka i växlande molnighet/regn/sol.
jag har spenderat dagen ensam på balkongen, pressat som faen. mamma har spelat golf som alla andra dagar och tory har vart borta i norge i 5 dagar och idag jobbade hon. alla andra ungdomar i byn är också borta typ. båstad.......

igår fick jag fnatt på min ensamhet när party-morsan#1 drog iväg på fekke igen så jag gick på en promenad utan någon kvällsmat till naturreservatet och fåren och satte mig undangömd och kollade på solnedgången och smsade folk uppe i stockholm. jag saknar det fortfarande. inte stockholm staden men mina kompisar. just i denna stund vill jag åka hem. inget snack om saken men om några dagar återvänder alla ner hit igen och då vet jag att det kommer bli kul. på lördag ska vi ha sommar-skiva. det kommer spåra för mögen. ingen som fattar förutom jag och alla arilds-peeps som inte läser detta. hihihi.
imorgon kommer jag kl 8 sitta och kolla efter mina vänner på tvn och önskat att jag var där med er. ni kan ju skänka en tanke till mig iaf när ni har kul tsm..

jahapp, ska väl gå och så en åker eller nått nu. hejhopp

Kommentarer
Postat av: Estherrrrrrrr

Men putte då. Du och fåren haha. (Y). Självklart ska vi tänka på rybak-fantasten under rybak! Don´t worry! Bara så du vet så ska vi till grönan när du kommer hem! Hej svejs!

2009-07-14 @ 00:44:35
URL: http://withnailpolish.webblogg.se/
Postat av: julle

haha så en åker <3

2009-07-14 @ 17:08:14
URL: http://avig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0